fredag 2. mars 2012

Fristelser

Jeg forsøker å legge litt om på livsstilen, spise mer ren mat, gjerne økologisk, kutte ut raffinert sukker. Nå kjennes det litt sånn bla, bla, bla, bla ut. Det går fint ei uke eller så, men.... det er et stort men. Jeg sliter alvorlig med å kutte ut denne:


Det er også viktig at det er boks å ikke flaske. Andre ting som er vanskelig å slutte med er  sukkerfri tyggegummi og suketter i teen. Hmmm. må man virkelig slutte med alt. Tross alt har jeg stumpet røyken da..... Til opplysning har jeg kuttet pepsi max forbruket fra 5 - 8 bokser pr dag til 1 - 2, noe bedre iallefall. Å tyggis, kanskje 3 om dagen. Litt bedring er det jo, kanskje en dag klarer jeg å kutte ut helt.....

Ha ei strålende helg alle sammen, med eller uten Pepsi :))

                                                  - Tua

5 kommentarer:

  1. Min store synd og... i helgene ihvertfall.. i ukene må jeg ha Battery for å holde energien oppe, og det er jo en enda verre synd :-/

    SvarSlett
  2. Syntes du er flink jeg :)
    Alt med måte sier nå jeg...trenger ikke kutte alt

    God helg!

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke noe glad i brus jeg da, men er svak for sjokolade :)

    Ønsker deg en finfin fredagskveld, her er cavaen poppet og jeg har inntatt hjørnet i sofaen med Nala og mannen.
    Klem og smil

    SvarSlett
  4. Du er kjempe flink! Men husk at det er lov å kose seg litt!

    SvarSlett
  5. Oi oi.. Den var gjenkjennelig. Holder på med noe av det samme selv, og vet det er fryktelig vanskelig. Bare tenk på at alle de gangene du klarer det, har du spart kroppen for litt. :)

    Takk for at du ville være med i Løv-lotteriet mitt. Da ligger lodd nr. 63 i potten til deg.

    Lykke til, og god helg fra Huldra :)

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)