onsdag 14. mars 2012

Såvegringen er over.

Tenk, etter å ha hatt såvegring og frøfobi i hele vinter løsnet det sånn helt plutselig i går, etter blogging om den fridagen vet dere. Staudesådden kom jammen i potter. Måtte bare stratifiseringsperioden ble lang nok. Jeg tror ikke jeg oversådde, er litt redd for priklenevrose, har nemlig vært kraftig borti det i tidligere såsesonger.

Måtte kjøpe nye potter, for de jeg hadde tenkt å bruke ligger under her.

Noen av pottene.

Under her hviler mine frø, og blitzen ville ikke virke.


                                                    -Tua

1 kommentar:

  1. Prikling kommer alltid som et ork! Før så prikla jeg mange, men nå klarer jeg å begrense meg og kaster mange spirer.

    Ønsker deg lykke til med alle pottene.

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)