tirsdag 11. november 2014

Tregt

Ja, jeg mener det, det meste går usigelig seint. Høsten kom med de flotteste farger, så kom snøen, og gikk, og kom og gikk og kom og gikk og kom og gikk enda en gang. Snø, kom til meg, jeg har skiene klare :) Når jeg er ferdig med å gå på ski, vil jeg gjerne ha vår igjen.
Hagen?
Fullstendig nedslått.




Jeg trøster meg med mengder av garn. Det strikkes ganske heftig her om dagen, fant oppskrift på disse marimekkoinspirerte vottene her om dagen, de er geniale. Artige å strikke, tykke og gode strikket i ull og alpakka.
Det har sneket seg med ei lue der også, mer usikker på den, men det blit nok bruk for den utpå vinteren.


Har funnet fram julemummikruset.


Til og med julegrana har kommet på plass.


Innholdsløs blogging, det var det dette var ;)

-Turid

7 kommentarer:

  1. Ja, en liten tjuvstart på julen kan väl aldrig skada. Snön skulle jag gärna ha jag också, det både luner och blir ljusare då (och man slipper se den trista hagen...) men ännu kommer snön bara som slaps, det är för milt ute. Men till 1.a advent hade varit fint :)

    SvarSlett
  2. Ja, alt har sin tid. Herlig med levende lys og strikking. Imponert av produksjonen din.
    Nyt vinteren:) Håper du snart får skiføre !

    SvarSlett
  3. Er enig i at november er litt trasig, kjekt med strikketøy i høstmørket.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Høsten er noe herk innimellom! Synes nå vottene dine var skikkelig fine jeg da! Votter er det alltid bruk for uansett om det regner eller snør, for kaldt er det!

    SvarSlett
  5. Ja nå er det innetid. Her plasker det ned og det skal det fortsette med i helgen.

    SvarSlett
  6. Innholdsløs? Nope. Herlige votter du har strikket. Oppskriften hvor fant du den tro?

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)