mandag 19. desember 2011

Stæsjing

Julekransen made by me.

Først var det systue med hjerteproduksjon.

Så var det å binde seg ikke en blomekrans (ønske, ønske), men en grankrans.

Etter en tur ut i snøen og skogen på granbarslang ble det jul på trappa.

Norgesglass med julestasj på. Hjertene er de tidligere bloggede tova ullhjertene bundet på med grov hyssing. Når jeg tenker over det tror jeg at jeg samler på norgesglass. Finner jeg på brukthandel så kjøper jeg, hmmm. Hvor mange norgesglass trenger man egentlig for å klare seg i dag?



                                          Ha en strålende mandag, hilsen Tua

5 kommentarer:

  1. Woow...sååå flott!!Dette oser av julestemning..herlig:)
    Hjertene var veldig fine og kransen din likeså..og norgesglass...ja, jeg vet ikke hva en skulle gjort uten:)jeg har en hel reol i kjelleren..i alle str.:))

    SvarSlett
  2. Det ble jo kjempefint på trappa! Kransen var en flott ide :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Ser ju verkligen mysigt ut med granris och röda hjärtan. Ha en fortsatt fin vecka :)

    SvarSlett
  4. Artig å se andres kreative julestæsj. Selv lager eller planlegger jeg ingenting - bortsett fra at jeg plutselig husket på surkålen jeg (kanskje) skal lage på juleaften da jeg så noen kålhoder i butikken... :)
    Ha en kjempefin juleuke!

    SvarSlett
  5. Fin krans du har laget og fin blogg:)
    Mvh
    Liza

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)