mandag 9. januar 2012

En vakker dag.


Var ute på tur i går fomiddag. Temperatur på minus 12 så det er friskt ute. Som hagemenneske må jeg si at ja, jeg lengter etter vår, til krokusspirer og tulipaner, roseklipping og bladsprett. Men det slår meg også når jeg er ute på tur, det er vakkert ute nå. Dessuten er vi heldige som er velsignet med snø, tror vinteren hadde blitt uutholdelig for meg uten dette hvite, kalde og vakre som daler ned.


                                          Ha ei fin januaruke, hilsen Tua

4 kommentarer:

  1. Flott vinterbilde! Jeg må også innrømme at jeg syns vinteren er flott, i allefall på slike solskinnsdager som vi hadde i går.
    Det går mot lysere tider og snart så er hagesesongen her igjen, og jada, jeg gleder meg også!

    SvarSlett
  2. Smukt billede.
    Her har vi ingen sne.
    Tak for kigget.

    SvarSlett
  3. Å ja vinteren er absolujtt vakker, så den skal nytes mens vi kan:) Det går fort mot våren nå, og med vårlige syssler i vinduskarmen, så bøter det litt på lengselen:) Jeg har svart deg på spørsmålet ditt inne hos meg:) Klem

    SvarSlett
  4. Jeg så krokusspirer i dag på det lokale hagesenteret. Hurraaaa!!!

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)