torsdag 2. februar 2012

Rosa blogging.

Deltar i moseplassens konkurranse: Blomstenes X-faktor.


Min deltaker er Therese Bugnet. Hun er vakker, villig og velduftende. Selv om hun er bosatt i klimasone H-6, men kan tåle H-7, blomstrer hun villig i juli og august. Lite utsatt for sykdom, om høsten kvitterer hun med vakkert høstgult bladverk før hun slipper bladene og står igjen med bare brunrøde greiner mot hvit snø. Ei riktig må ha rose for hager i kaldt klima.

                                           Hilsen Tua

8 kommentarer:

  1. Therese Bugnet er blitt min favoritt rose og jeg ønsker meg mange flere!
    Super bilde og flott bidrag i konkurransen. Ønsker deg lykke til.

    SvarSlett
  2. Hurra for robuste roser!
    Koselig at du er med på konkurransen :)

    SvarSlett
  3. Nydelig rose som tåler mye. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Flott og varm farge på den der. Lykke til!

    SvarSlett
  5. Nydelig og hardfør rose.
    Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  6. Nydelig! Kjekt å få tips om friske og hardføre roser!
    Ønsker deg lykke til!

    SvarSlett
  7. Helt nydelig! Har denne i hagen jeg også, siden jeg må satse på skikkelige robuste roser.

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)