torsdag 10. mai 2012

Kosekveld.

Etter ei heftig uke med mye kjas og mas er morgendagen fri :) Det er ikke spådd direkte hagevær, men med varme klær lar det seg nok gjøre lell. Men denne kvelden skal jeg kose meg med bok og ett "lite" glass rødvin.



Boka ble kjøpt på tirsdagen. Yvonne Dengin holdt foredrag med Gausdal Hagelag som arrangør, Ikke superspennende, men helt all right. Min mening er nå at en får hage som man vil, så lenge det ikke går ut over naboen da ;)

                                   Hilsen rødvinsTua

10 kommentarer:

  1. Den boka så både spennende og flott ut. :)

    SvarSlett
  2. Mugga du så hos meg er gammel. :)

    SvarSlett
  3. Det hørtes koselig ut med en god bok og rødvin. Her regner det hele tiden og hagingen blir unnagjort i de få korte oppholdene som har vært. Vi får satse på at finværet kommer snart...

    SvarSlett
  4. Ja du sier noe der, at man kan hage som man vil, bare det ikke går ut over naboen...hi, hi den var god!
    Flott å kunne "bladre" i bøker man interesserer seg for...og rødvin tar også jeg meg et glass av i kveld.

    Ha en fortsatt god kveld...og god helg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Tenker det er deilig med en rolig kveld etter en stressende uke. Kos deg og slapp av i kveld!

    SvarSlett
  6. Åh, det hørtes veldig deilig ut med en rolig kveld. Jeg skal ha det i morgen, for nå har hele uka gått som en vind!

    Kos deg masse. Klem Vivi

    SvarSlett
  7. Høres ut som en kanonkveld! Jeg liker absolutt alle bildene i den boka :) Tusen takk for kommentar inne hos meg

    SvarSlett
  8. Et glass rødt er aldri å forakte, enten man leser hagebøker, interiørblader eller rett og slett "chillern"...

    SvarSlett
  9. Bare en test for å være heeelt sikker på at et dustete bekreftelsestingene er vekk.

    SvarSlett
  10. Rødvin så deilig ut :)

    Takk for gode kommentarer inne hos meg, jeg har hatt det litt hektisk denne uken, men i dag har jeg fri og det skal jeg nyte. Blant annet ved å besøke din vakre blogg.

    Fin fredag!

    Her skal jeg overraske mannen med tapas og vin, når han kommer hjem sent etterpå :)

    Smil og fine tanker til deg-

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)