torsdag 7. juni 2012

Drømmen om Dahlia.

I vinter drømte jeg om en skog av Dahlia i hagen vår utpå sommeren. Knoller ble satt, de spirte alle utenom en, og det er ikke verst. Se på de nå :) Fortsatt er det utoginn plante, siden vi ikke er trygge for frosten før rundt 15 juni, men det nærmer seg for Dahlia nå. Friheten, større potter, mere og bedre jord. Vi gleder oss.




Til og med knupper på dem :) Skog og skog, 9 Dahlia blir kanskje ingen skog akkurat, men at det blir fint, det har jeg stor tro på.


                                       Hilsen blomsterTua.

5 kommentarer:

  1. Det er verdt å vente på, 9 Dahlia kommer til å bli kjempefint:-)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Dahlia er virkelig vakre planter. Blir spennende å se fortsettelsen:-) . Har forresten lagt meg inn som følger av deg også. Flott side!

    SvarSlett
  3. De er kjempefine=) Har ikke plantet en eneste en... Jeg er så utrolig dårlig på å få ting opp av jorda igjen! Må skjerpe meg=) Fin torsdag til deg=) Vibeke

    SvarSlett
  4. Kraftige flotte planter du har drevet frem. Knopper allerede, det lover godt for dahliablomstring om ikke så lenge. Jeg har mine i potter hele sommeren, pga sneglene.

    SvarSlett
  5. Jeg elsker Dahlia! Har jobbet endel med dem i veksthuset på jobb denne våren ;) Du legger vel ut bilder når de er kommet i blomst? ;)

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)