onsdag 25. april 2012

Først og fremst vil jeg

takke alle som følger, leser og kommenterer bloggen min. Tusen takk. Det er dere som gjør blogging så gøy med kommunikasjon. Jeg synes det er veldig moro med blogger. Jeg leser mange, lar meg inspirere, ler, gråter, får ideer så det holder :) det synes iallefall mannen. I utgangspunktet er dette en hageblogg, det er det fortsatt, siden det er hagen som er lidenskap nr 1 for meg, men det har sneket seg inn litt av de andre hverdagslige tingene også, men håper nå at det ikke gjør noe. Heldigvis er det frivillig å lese blogger :))
I dag er ikke innlegget så veldig spesielt, jeg må bare få ut litt yr hageentusiasme og enorm glede over våren, over alt som våkner til liv ute i mitt hageparadis. Før jeg låser opp døra, bærer inn matvarer, vesker og styr går turen ut i hagen. Etter hagen går ferden opp på verandaen for å sjekke frøsådden. Har det skjedd noe nytt  på de 9 timene jeg har vært på jobb mon tro? Ha-ha, regner med det er flere som meg der.
Dagens bilder:

Pulmonaria (Lungeurt) Sissinghurst White, fått av ei snill hagegaldame.

Puschkinia Libanotica

Helt normal storblomstret krokus

Tre gressløktuster jeg har plantet i blomsterbedet, gressløken har de nydeligste små lilla blomsterkuler :)



                                    Hilsen hageentusiasTua

5 kommentarer:

  1. Enig=) Det er akkurat det som er koselig med blogging og å lese andres blogger. Du er jo veldig flink til å komme med koselige kommentarer selv også, og derfor er det ekstra artig å kommentere bloggen din. Ler litt når jeg ser at du løper ut for å se hvordan det står til etter jobb! Det gjør jeg og=) Selv om det ikke er de store miraklene for hver gang=) Ha en strålende fin onsdag=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Ja, uten kommentarer hadde det ikke vært så gøy å blogge. Det er jo tilbakemeldingene man får inspirasjon og glede av. Så fint det blomstrer i hagen din. Koselig med krokus. :)

    SvarSlett
  3. Helt enig! Det er veldig sosialt å blogge, og ha noen å dele hagegalskapen med! Jeg kan ikke forvente at mannen eller barna, eller sågar arbeidskolleger skal bli like henrykt som meg om det dukker opp en ny liten spire, eller en blomsterknupp :)
    Da er det herlig å ha dere bloggvenner!
    Og det om å undersøke hagen, og frøpottene lyder merkelig kjent ;)

    SvarSlett
  4. Hei på deg! Alltid koselig å lese bloggen din og jeg gleder meg til rolige kveldstimer med blogg og masse inspirasjon!

    Det er slik når man har hage. Like spennende hver dag. Det er jo alt dette, som gjør at vi holder på med hage!

    SvarSlett
  5. Enig med deg! Men tiden strekker ikke alltid til - og da er det godt det ikke er noen som venter og forventer, men at det alltid er en hage"venn" som stikker innom og kikker eller legger igjen en kommentar når man har litt nytt på siden sin.

    Fine små du viser fram! Jeg har også disse i bedene akkurat nå (eller krokusen har vel egentlig sagt seg ferdig med våren)...

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)