torsdag 12. april 2012

Ny smell.

He-he, nitrist hagevær, men det finnes mye glede i et stativ med frø og ikke minst en kurv med knoller og røtter. Disse ble med hjem etter en aldri så liten butikkrunde. Å nei, det var da ikke dette jeg skulle ha tak i på butikken...




Dårlig bilde, men det er et forsøk på blogging av heucheraspirene mine. De er utrolig små, ikke vokser de heller, så hvordan en skal prikle disse vet jeg ikke, hmmm, får la de stå der ei stund til.

                                         Hilsen Tua

7 kommentarer:

  1. Her går det også i prikling og såing om dagen. Flotte blomster!

    SvarSlett
  2. Hei Tua. Ja det er veldig lett å gå på en blomstersmell nå om dagen. Butikkene har jo fått inn så mye flott:) De Dahliane du har kjøpt ser veldig vakre ut. Det blir sikkert veldig pent til sommeren. Jeg sådde også heuchera i år...men alle spirene kolapset en etter en, vet ikke hva jeg gjorde galt men neste år prøver jeg å så disse utendørs. Håper du lykkes med dine:) Klem fra Ellen

    SvarSlett
  3. Hei
    Du har vunnet på Give Way hos med, gratulerer. Fint om du sender navn og adresse til:
    audama alfakrøll online.no

    SvarSlett
  4. Held og lykke med dine smukke blomster.
    Tak for kigget.
    Ha` en god aften.

    SvarSlett
  5. Ja...det er godt en kan hygge seg med hagegleder innomdørs når våren
    lar vente på seg:))
    Ser spennende ut det du fikk tak i der..:))
    Ønsker deg sol og varme..nå:))

    SvarSlett
  6. Så bra å se at det er andre som bare må ha også. Ikke alltid like enkelt å frastå alt som frister :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei! Takk for kommentar hos meg. Koselig. Stilig at du har sådd Heuchera! Har aldri prøvd det før. Godt tips! Riktig god helg!

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)